جواب باهم بیندیشیم صفحه 7و8و9 شیمی یازدهم_بخش دوم

خرید بک لینک
سفارش سئو

در این نوشته پاسخ پرسشهای5تا8 را میخوانید.

برای مشاهده بخش قبل(پرسشهای1تا4) اینجا کلیک کنید


جواب پرسش5:

از بالا به پایین خصلت فلزی بیشتر میشود.

جواب پرسش 6:

در دوره سوم جدول از چپ به راست:

  • خصلت فلزی کمتر میشود
  • خصلت نافلزی بیشتر میشود

جواب پرسش7:

خاصیت فلزی از بالا به پایین بیشتر میشود پس باید فرانسیم بیشترین خصلت فلزی گروه اول را داشته باشد اما به خاطر پرتوزا بودن فرانسیم، عنصر سزیم را فلزترین عنصر این گروه میدانیم.

جواب پرسش8:

در هر دوره از جدول دورهای، از چپ به راست از خاصیت فلزی کاسته و به خاصیت نافلزی افزوده میشود. در گروههای 15 و 16 و 17 عنصرهای بالاتر خاصیت نافلزی بیشتری دارند زیرا از بالا به پایین خاصیت فلزی زیاد میشود.


پایان حل باهم بیندیشیم صفحه 7 و 8 و 9 شیمی یازدهم

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

در این نوشته پاسخ پرسشهای “ت و ث” را میخوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسشهای …

تحقیق درباره کره زمین96|انشا درباره ی زمین|مشخصات کره زمین...

ما را در سایت تحقیق درباره کره زمین96|انشا درباره ی زمین|مشخصات کره زمین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:23

صفحه بندی